Közterületeken és a digitális térben is látható lesz május közepétől a Magyar Labdarúgó Szövetség kampánya.
– A futball nagyon erős érzelmeket vált ki és olyan helyzeteket teremt, mint semmi más. Szeretnénk, ha a kampány által is tudatosodna minél több emberben, hogy valami különleges történik a következő napokban – fogalmazott Dinnyés Márton, az MLSZ kommunikációs osztályvezetője a Futball. Élmény. kampány kapcsán.
A megjelenített képek olyan jeleneteket idéznek fel, amelyek egy-egy futballélményhez kötődnek, ám messze túlmutatnak azok pillanatnyi jelentőségén. A gólöröm, a győzelem utáni ünneplés, az összetartozás mellett a bátorítás, a barátság és segítségnyújtás is fontos része a futballnak.
A kampányban megjelennek a magyar labdarúgás szereplői, női és férfi játékosok, utánpótláskorú gyerekek és rajtuk keresztül természetesen a szurkolók is. A plakátokkal Budapesten és a nagyvárosok különböző pontjain, illetve internetes oldalakon találkozhatnak a szurkolók és a futball iránt még el nem kötelezettek.
A holland és a cseh csapat szövetségi kapitánya és egy-egy játékosa állt az újságírók rendelkezésére a vasárnapi, budapesti Eb-nyolcaddöntő előtt. Mindkét együttes csak a következő lépésre koncentrál és azt szeretné sikerrel venni.
„Nincs fontosabb, mint hogy a magyar válogatott mindig és mindenkor telt ház, hazai szurkolói buzdítás mellett játszhassa mérkőzéseit.”
A Puskás Aréna minden mérkőzésérére különböző karszalaggal lehet belépni, így a szombati Holandia-Csehország találkozóra is, amelyre a többi budapesti találkozóhoz hasonlóan sok magyar szurkoló váltot jegyet. Az átvételi pontok szombaton és vasárnap kereshetők fel.